سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رحمت خدا، حاملان قرآن را فرا گرفته استو آنان به نور خداوند ـ عزّوجلّ ـ پوشیده شده اند. ای حاملان قرآن ! با بزرگداشتِ کتابش با خدا دوستی کنید، تا شما را بیشتردوست بدارد و شما را محبوب خلقش گرداند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :3
کل بازدید :26161
تعداد کل یاداشته ها : 22
103/1/9
9:30 ع

سلام از شما به خاطر کتاب خوبتون که این همه به من کمک کرد تشکر می­کنم. اگه کتاب دیگه­ای هم هست معرفی کنید.

سلام! امیدوارم در هر جایی و در هر مرحله ای از زندگیت هستی موفق باشی. التماس دعا.

سلام من یه دختر 16 ساله­ام. دیشب کتتابتونو خریدم، خوندمش و خیلی خوشم اومد. راستش روم نمیشه باتون صحبت کنم. میشه با اس ام اس جوابمو بدین؟

اولین پیام: با عرض سلام و خسته نباشید. انشاء الله که اشتباه نگرفتم. من کتاب رهایی از خودارضایی رو مطالعه کردم و اصلا قصد تعریف ندارم. واقعا جالب و کارسازه همراه با درج واقعیت­ها. از سن 15 تا 19به طور منظم و به دلیل عدم اطلاع از عواقبش مبتلا بودم. تیک­های عصبی، عدم تعادل، عدم تمرکز، احتلام در خواب، کمردرد، قلنج در گردن و ... هر چند دیر تغییر مسیر دادم با این حال فقط مدیون الطاف اول خدا و بعد شما هستم. عاقبت با یک کتاب به مبلغ 1700تومان حل شد. دیگه نماز صبحم ترک نشد.

آخرین پیام: سلام. عذر می­خوام مزاحم می­شم. از شما به جهت راهنمایی­ها کمال تشکر را دارم. خدا میدونه چقدر تغییر کردم. با جدیت عزممو جزم کردم و برا خودم برنامه­ریزی دارم و امیدوار شدم به خودم. چه پول­ها خرج کردم و بی­تاثیر بود. همه مطالبی رو که گفتم عین واقعیته. روحیه­ام (گوش شیطان کر) خیلی بهتر شده. علاقه­ام به خدا بیشتر شده.  

سلام؛ دختری هستم 19ساله و از بچگی استمنا می­کردم. از وقتی کتاب شما رو خوندم تصمیم جدی به ترک گرفتم. ای کاش کسی بود که منو زودتر آگاه کرده بود! حالا فهمیدم چقدر راه دارم برا آدم شدن و به خدا رسیدن. ازتون یه دنیا ممنونم. امیدوارم یه روز بشنوید که من کامل ترک کردم. عمرتون صدساله و باعزت. خداحافظ.

 سلام آقای شهباز؛ خدا خیر دنیا و آخرتت بده. دیروز که قصد زیارت شاه عبدالعظیم کردم جلو خروجی مترو کتاب شما رو خریدم. دارم می­خونمش. من خودم از زمان بلوغ استمنا می­کنم با اینکه از مضرات و حرام بودنش مطلع بودم. ولی هیچ کتابی تا این اندازه در من اثر نذاشته بود و منو شرمنده نکرده بود می­خوام کمکم کنی ترکش کنم. چون هر وقت اراده کردم شیطون نذاشته و دیگه خودمم خسته شدم.

سلام. شما با لحن دوستانه و عامیانه­ی خود کاری کرده­اید که خواننده را از کار خود پشیمان و شرمنده می­کنه. من کتابی را در همین موضوع 5 سال قبل خواندم و از مضرات و گناهش مطلع شدم ولی توبه نکردم و از کارم شرمنده نشدم. پس لحن پدرانه­ی شما در من اثرگذار شد و منو به فکر ترک و استغفار انداخت. ان شاء الله به کمک خداوند و یاری شما از این عمل دست بکشم.