سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرهیزید از صولت جوانمرد چون گرسنه شود و از ناکس چون سیر گردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :10
کل بازدید :26162
تعداد کل یاداشته ها : 22
103/1/10
2:10 ص

سلام آقای شهباز! سال نو مبارک؛ من یه جوون 16ساله­ام و گرفتار خودارضایی، ولی تصمیم به ترک گرفتم از وقتی کتاب شما رو خوندم. الان تمومش کردم. تشکر به خاطر کتابتون. دعام کنید.

سلام! من یکی از خوانندگان کتاب «رهایی از خودارضایی» هستم. شما چرا خواننده­ی کتاب را خودارضا می­دونید؟ شاید من که این کار رو نمی­کنم هم علاقه داشته باشم کتابو بخونم. به نظر من این کار شما در کتاب اشتباه است.

سلام! الان دارم کتاب «رهایی از خودارضایی» رو می­خونم واقعا عالی و کاربردیه. خدا خیرتون بده. مزایای کتاب خیلیه اما یه پیشنهاد دارم و اون اینه که اسم کتاب رو عوض کنید. (دانشجوی رشته­ی پزشکی)

من هفت ساله این کارو می­کنم با خوندن کتاب شما فقط شش روز تونستم ترک کنم اونم بعدِ دعای ندبه بعدِ توبه کردنم....

سلام! از خوندن کتابتون تصمیم گرفتم ترک کنم. 27ساله، 7 ساله این کار رو می­کنم؛ مشکلی به وجود نیاد؟

با سلام. یه جوون 17ساله­ام. کتاب «رهایی از خودارضایی» رو خوندم. بابا دمتون گرم، واستون دعا می­کنم عاقبت به خیر شید. کتابی در مورد نگاه به نامحرم ندارید؟

سلام! من جوانی 18ساله­ام که این مشکل رو دارم ولی با خوندن کتاب شما تصمیم به ترک گرفتم. لطفا مرا یاری کنید.

سلام! دختری 19ساله­ هستم که گرفتار خودارضائیم. از شما خیلی ممنونم کتابتون خیلی روی من تاثیر گذاشته. البته چند ساعت پیش اونو خوندم.

پیامک اول (    29/9/2010    ): سلام! اسمم ... است. سن، 18سال. می­خوام شروع به خوندن کتاب «رهایی از خودارضایی» کنم. برام دعا کن. منم اگه مشکلم حل شد، شما رو دعا می­کنم.

پیامک دوم(  08/10/2010): یه بنده­ی خدا هستم که با کمک این کتاب آدم شده. تا آخر عمر دعات می­کنم.


  
  

سلام. کتاب زیباتونو خوندم. رکوردم از چند روز رسیده به 20 روز می­خوام ریشه­ی شهوتمو بکنم!

سلام. کتاب معرکه بود، حال کردیم.

با سلام خدمت جنابعالی. اینجانب از تلاشهای بی­شائبه­ی جنابعالی به جهت تالیف کتاب ارزشمند «رهایی از خودارضایی» تشکر می­کنم. من این کتاب رو 5 ماه پیش به طور اتفاقی پیدا کردم که موفق شدم این گناه را ترک کنم. اجرکم عندالله.

مدتها بود بین من و خدا فاصله افتاده بود اما دیشب کتابتونو خوندم. نمی­دونم چقدر طول کشید اما زود تموم شد. دلم ریخت قلبم از خودم شکست. 26 سالمه. از دبستان گرفتارشم. یه دوست بد یادم داد. از وقتی تلنگر خوردم کلی گریه کردم. حالم بده و نمیدونم کجای جاده­ی کتابتون هستم اما مطمئنم خدا می­بخشه. دعاتون می­کنم. بازم تشکر. 

سلام. واقعا مرسی آقای شهباز. آخر یکی پیدا شد که درد و مرض ما نوجوونا رو بی­پرده بگه. خیلی استفاده کردم از کتاب خوبتون. خدا اجرتون بده. امیر. 

خیلی ممنون از کتاب خوبتون و خسته نباشی بهتون میگم.

سلام؛ نصف شبتون به خیر. ببخشید این موقع مزاحم می­شم. کتاب رهایی از خودارضایی رو خوندم. اونکاره نیستم ولی کنجکاویم باعث شد اونا بخرم و بخونم. صبح گرفتم و الان تمومش کردم. دمتون گرم واقعا کتاب باحالی بود. آیه­هاش و مناجات آخرش منو به گریه انداخت. اجرتون با خدا.

سلام کتاب رهایی از خودارضایی رو تهیه کردم و خوندم. کتاب زیبا و مفیدی بود. اجر شما با همون سید الشهدایی که از وقتی رفتم زیارتش انگیزه­ام برا ترک گناه صد برابر شده.

سلام. من یکی از خوانندگان کتاب رهایی از خودارضایی هستم. خواستم ازتون تشکر کنم. پس از ده سال اکنون 8ماهه که توبه کردم هر چند جوانیم تباه شد و آثارش بر جسمم هست ولی هنوز به رحمت خدا امیدوارم که سلامتی رو دوباره بهم هدیه کنه. بازم ممنون.

ممنونم. اجرتون با آقا امام زمان (عجل­الله­تعالی­فرجه) گفتم اگه کتابتون خواست تجدید چاپ بشه سرنوشت منو برا جوونای هم سن و سال من بگین تا از ترک کردن ناامید نشن. التماس دعا.

با سلام من کتاب «رهایی از خودارضایی» رو خوندم. بهم خیلی کمک کرده و ازتون تشکر می­کنم. می­خوام این کتاب رو بین دوستام پخش کنم. 

 

سلام! کتاب «رهایی از خودارضایی» را از نمایشگاه کتاب خریدم. تقریبا یه روزه خوندم، مختصر و مفید، خدا قوت. نثرتون قشنگه موضوعش هم کاربردیه...

پیامک اول (پیش از مطالعه): سلام! دکتر کجا که از درون متلاشی شدم؟ خودمو خوار و ذلیلِ شکست­های پی در پی احساس می­کنم. دیگه از دست رفتم چون هیچ دارویی بر من اثر نکرده.

پیامک دوم (پس از مطالعه): سلام! خیلی احساس سبکی و شادی می­کنم از دیروز صبح که غسل کردم و نماز خوندم تا حالا بهترین لحظات رو داشتم. دیشب با خدا مناجات کردم و به یاد امام رضا علیه­السلام که خیلی دوسش دارم اشک ریختم. خواستم از شما تشکر کنم. فقط دعا کنید این حالت ادامه داشته باشه.


  
  

سلام از شما به خاطر کتاب خوبتون که این همه به من کمک کرد تشکر می­کنم. اگه کتاب دیگه­ای هم هست معرفی کنید.

سلام! امیدوارم در هر جایی و در هر مرحله ای از زندگیت هستی موفق باشی. التماس دعا.

سلام من یه دختر 16 ساله­ام. دیشب کتتابتونو خریدم، خوندمش و خیلی خوشم اومد. راستش روم نمیشه باتون صحبت کنم. میشه با اس ام اس جوابمو بدین؟

اولین پیام: با عرض سلام و خسته نباشید. انشاء الله که اشتباه نگرفتم. من کتاب رهایی از خودارضایی رو مطالعه کردم و اصلا قصد تعریف ندارم. واقعا جالب و کارسازه همراه با درج واقعیت­ها. از سن 15 تا 19به طور منظم و به دلیل عدم اطلاع از عواقبش مبتلا بودم. تیک­های عصبی، عدم تعادل، عدم تمرکز، احتلام در خواب، کمردرد، قلنج در گردن و ... هر چند دیر تغییر مسیر دادم با این حال فقط مدیون الطاف اول خدا و بعد شما هستم. عاقبت با یک کتاب به مبلغ 1700تومان حل شد. دیگه نماز صبحم ترک نشد.

آخرین پیام: سلام. عذر می­خوام مزاحم می­شم. از شما به جهت راهنمایی­ها کمال تشکر را دارم. خدا میدونه چقدر تغییر کردم. با جدیت عزممو جزم کردم و برا خودم برنامه­ریزی دارم و امیدوار شدم به خودم. چه پول­ها خرج کردم و بی­تاثیر بود. همه مطالبی رو که گفتم عین واقعیته. روحیه­ام (گوش شیطان کر) خیلی بهتر شده. علاقه­ام به خدا بیشتر شده.  

سلام؛ دختری هستم 19ساله و از بچگی استمنا می­کردم. از وقتی کتاب شما رو خوندم تصمیم جدی به ترک گرفتم. ای کاش کسی بود که منو زودتر آگاه کرده بود! حالا فهمیدم چقدر راه دارم برا آدم شدن و به خدا رسیدن. ازتون یه دنیا ممنونم. امیدوارم یه روز بشنوید که من کامل ترک کردم. عمرتون صدساله و باعزت. خداحافظ.

 سلام آقای شهباز؛ خدا خیر دنیا و آخرتت بده. دیروز که قصد زیارت شاه عبدالعظیم کردم جلو خروجی مترو کتاب شما رو خریدم. دارم می­خونمش. من خودم از زمان بلوغ استمنا می­کنم با اینکه از مضرات و حرام بودنش مطلع بودم. ولی هیچ کتابی تا این اندازه در من اثر نذاشته بود و منو شرمنده نکرده بود می­خوام کمکم کنی ترکش کنم. چون هر وقت اراده کردم شیطون نذاشته و دیگه خودمم خسته شدم.

سلام. شما با لحن دوستانه و عامیانه­ی خود کاری کرده­اید که خواننده را از کار خود پشیمان و شرمنده می­کنه. من کتابی را در همین موضوع 5 سال قبل خواندم و از مضرات و گناهش مطلع شدم ولی توبه نکردم و از کارم شرمنده نشدم. پس لحن پدرانه­ی شما در من اثرگذار شد و منو به فکر ترک و استغفار انداخت. ان شاء الله به کمک خداوند و یاری شما از این عمل دست بکشم.  


  
  

به نام خدا

با عرض پوزش به خاطر این که دیر به به دیر میام سر وبلاگ تازه تاسیسم. آخه سرم حسابی شلوغه و وقتم کم. راستش خدا توفیق داده تا حالا چند جلد کتاب نوشته و چاپ کنم. تصمیم گرفتم یکی از اونا رو اینجا به شما معرفی کنم تا اگه یه وقت یکی پیدا شد که نیاز داره، بهش معرفی بکنید. اسم کتاب «رهایی از خود ارضایی» هستش و 120صفحه رقعی بیشتر نیست. به زبون عامیانه و عاطفی نوشته شده و فوق العاده موثر بوده. برا این که فکر نکنید بیخودی حرف میزنم نظر بعضی از خوانندگان رو که از طریق پیام کوتاه به من رسیده در وبلاگم میزارم. 

دمت گرم حاجی کتابت «رهایی از خودارضایی» خیلی باحال بود اجرت با خدا.

سلام آقای شهباز؛ من از کتاب شما خیلی امید پیدا کردم. هنوز درگیر مشکلم هستم اما با توکل و گفته­های شما می­توانم. این مشکل باعث شد که من یک سال از دانشگاه عقب بمانم اما تصمیم دارم مصمم بار دیگر شروع کنم. کتاب شما باعث شد تا ارزش خودم رو بفهمم. تنها کسی بودید که مرا درک کرد. برایم دعا کنید تا موفق شوم. دوستدار شما، ف.ج

سلام؛ 16سالمه. اگه من این کتاب شیرین و سرنوشت­ساز شما رو نمی­خواندم معلوم نبود تا کی این کار زشت رو انجام می­دادم و چه خطراتی پیش رو داشتم! 

سلام آقای شهباز؛ این کتابتون در رابطه با رهایی از خودارضایی خیلی عالی بود به وسیله­ی این کتاب این کار رو ترک کردم و ایمانم را تقویت کردم. ازتون ممنونم.

اونقدر استمنا کردم که از خودم شرم دارم. وقتی به گذشته نگاه می­کنم که چی بودم چی شدم، از خودم ناامید می­شم. دائم به خودم می­گم مرده­ی زنده. نمیدونم الان چیکار کنم؟ از شما خواهشی دارم کمکم کنید و حتما منو دعا کنید تا این گناه لعنتی رو ترک کنم.

سلام. من اهل تبریزم و الان توی مشهدم. دعا کنید برا نماز شب بیدار بشم اولین کسی که دعاش می­کنم شمایید.

تو رو به امام حسین (علیه­السلام) کمکم کنید! خیلی بده آدم دردی داشته باشه که روش نشه به زبونش بیاره. جدیدا نه دیگه درس می­خونم و نه میلی به رفتن به دانشگاه. داغونم داغونِ داغون. این بلای نحس از دوران مدرسه منو اسیر کرده از 11سالگی تا الان که 24سالمه تمام عواقبش روم اثر کرده افسردگی شدید، ضعف و ... تو رو به خدااااا کمکم کنید!

سلام آقا یا خانم شهباز؛ می­خواستم ازتون تشکر کنم بابت زندگی دوباره. از کمکتون ممنونم. امیدوارم همون طور که منو به آرزوم رسوندید خودتون به آرزوهاتون برسید. امیدوارم همیشه در پناه حق سلامت و سرحال باشید. بای.

سلام؛ من ب از همدان. واقعا دمتون گرم؛ کتاب جالبیه. خواستم بگم خرابتم. ب

سلام؛ صدتا متن نوشتم و پاک کردم. نمی­دونم چی بگم و چطوری بگم؟ فقط آرزو می­کنم هر جا باشی شاد باشی. یا حق!

سلام؛ یه دنیا ممنون. الان قسم می­خورم دیگه این کار رو تکرار نکنم. به حقانیت قرآن قسم می­خورم. بازم ممنون از کمکتون. خدا حافظ.


  
  

سلام؛

به خانه خوبان خوش آمدید. تولد 1/2/90

 


  
  
   1   2      >