سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبیر پیوسته خود را از ما به حساب مى‏داشت تا آنکه فرزند نافرخنده‏اش عبد اللّه پا به جوانى گذاشت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :7
کل بازدید :26345
تعداد کل یاداشته ها : 22
103/2/6
8:46 ص

به نام خدا

با عرض پوزش به خاطر این که دیر به به دیر میام سر وبلاگ تازه تاسیسم. آخه سرم حسابی شلوغه و وقتم کم. راستش خدا توفیق داده تا حالا چند جلد کتاب نوشته و چاپ کنم. تصمیم گرفتم یکی از اونا رو اینجا به شما معرفی کنم تا اگه یه وقت یکی پیدا شد که نیاز داره، بهش معرفی بکنید. اسم کتاب «رهایی از خود ارضایی» هستش و 120صفحه رقعی بیشتر نیست. به زبون عامیانه و عاطفی نوشته شده و فوق العاده موثر بوده. برا این که فکر نکنید بیخودی حرف میزنم نظر بعضی از خوانندگان رو که از طریق پیام کوتاه به من رسیده در وبلاگم میزارم. 

دمت گرم حاجی کتابت «رهایی از خودارضایی» خیلی باحال بود اجرت با خدا.

سلام آقای شهباز؛ من از کتاب شما خیلی امید پیدا کردم. هنوز درگیر مشکلم هستم اما با توکل و گفته­های شما می­توانم. این مشکل باعث شد که من یک سال از دانشگاه عقب بمانم اما تصمیم دارم مصمم بار دیگر شروع کنم. کتاب شما باعث شد تا ارزش خودم رو بفهمم. تنها کسی بودید که مرا درک کرد. برایم دعا کنید تا موفق شوم. دوستدار شما، ف.ج

سلام؛ 16سالمه. اگه من این کتاب شیرین و سرنوشت­ساز شما رو نمی­خواندم معلوم نبود تا کی این کار زشت رو انجام می­دادم و چه خطراتی پیش رو داشتم! 

سلام آقای شهباز؛ این کتابتون در رابطه با رهایی از خودارضایی خیلی عالی بود به وسیله­ی این کتاب این کار رو ترک کردم و ایمانم را تقویت کردم. ازتون ممنونم.

اونقدر استمنا کردم که از خودم شرم دارم. وقتی به گذشته نگاه می­کنم که چی بودم چی شدم، از خودم ناامید می­شم. دائم به خودم می­گم مرده­ی زنده. نمیدونم الان چیکار کنم؟ از شما خواهشی دارم کمکم کنید و حتما منو دعا کنید تا این گناه لعنتی رو ترک کنم.

سلام. من اهل تبریزم و الان توی مشهدم. دعا کنید برا نماز شب بیدار بشم اولین کسی که دعاش می­کنم شمایید.

تو رو به امام حسین (علیه­السلام) کمکم کنید! خیلی بده آدم دردی داشته باشه که روش نشه به زبونش بیاره. جدیدا نه دیگه درس می­خونم و نه میلی به رفتن به دانشگاه. داغونم داغونِ داغون. این بلای نحس از دوران مدرسه منو اسیر کرده از 11سالگی تا الان که 24سالمه تمام عواقبش روم اثر کرده افسردگی شدید، ضعف و ... تو رو به خدااااا کمکم کنید!

سلام آقا یا خانم شهباز؛ می­خواستم ازتون تشکر کنم بابت زندگی دوباره. از کمکتون ممنونم. امیدوارم همون طور که منو به آرزوم رسوندید خودتون به آرزوهاتون برسید. امیدوارم همیشه در پناه حق سلامت و سرحال باشید. بای.

سلام؛ من ب از همدان. واقعا دمتون گرم؛ کتاب جالبیه. خواستم بگم خرابتم. ب

سلام؛ صدتا متن نوشتم و پاک کردم. نمی­دونم چی بگم و چطوری بگم؟ فقط آرزو می­کنم هر جا باشی شاد باشی. یا حق!

سلام؛ یه دنیا ممنون. الان قسم می­خورم دیگه این کار رو تکرار نکنم. به حقانیت قرآن قسم می­خورم. بازم ممنون از کمکتون. خدا حافظ.