سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست شدن دوستان ، غربت است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :7
کل بازدید :26352
تعداد کل یاداشته ها : 22
103/2/6
7:46 ع

سلام آقای شهباز! سال نو مبارک؛ من یه جوون 16ساله­ام و گرفتار خودارضایی، ولی تصمیم به ترک گرفتم از وقتی کتاب شما رو خوندم. الان تمومش کردم. تشکر به خاطر کتابتون. دعام کنید.

سلام! من یکی از خوانندگان کتاب «رهایی از خودارضایی» هستم. شما چرا خواننده­ی کتاب را خودارضا می­دونید؟ شاید من که این کار رو نمی­کنم هم علاقه داشته باشم کتابو بخونم. به نظر من این کار شما در کتاب اشتباه است.

سلام! الان دارم کتاب «رهایی از خودارضایی» رو می­خونم واقعا عالی و کاربردیه. خدا خیرتون بده. مزایای کتاب خیلیه اما یه پیشنهاد دارم و اون اینه که اسم کتاب رو عوض کنید. (دانشجوی رشته­ی پزشکی)

من هفت ساله این کارو می­کنم با خوندن کتاب شما فقط شش روز تونستم ترک کنم اونم بعدِ دعای ندبه بعدِ توبه کردنم....

سلام! از خوندن کتابتون تصمیم گرفتم ترک کنم. 27ساله، 7 ساله این کار رو می­کنم؛ مشکلی به وجود نیاد؟

با سلام. یه جوون 17ساله­ام. کتاب «رهایی از خودارضایی» رو خوندم. بابا دمتون گرم، واستون دعا می­کنم عاقبت به خیر شید. کتابی در مورد نگاه به نامحرم ندارید؟

سلام! من جوانی 18ساله­ام که این مشکل رو دارم ولی با خوندن کتاب شما تصمیم به ترک گرفتم. لطفا مرا یاری کنید.

سلام! دختری 19ساله­ هستم که گرفتار خودارضائیم. از شما خیلی ممنونم کتابتون خیلی روی من تاثیر گذاشته. البته چند ساعت پیش اونو خوندم.

پیامک اول (    29/9/2010    ): سلام! اسمم ... است. سن، 18سال. می­خوام شروع به خوندن کتاب «رهایی از خودارضایی» کنم. برام دعا کن. منم اگه مشکلم حل شد، شما رو دعا می­کنم.

پیامک دوم(  08/10/2010): یه بنده­ی خدا هستم که با کمک این کتاب آدم شده. تا آخر عمر دعات می­کنم.